Φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος - σελίδα 22 - ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ *

1 ... 22 ... 33
Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος - Εκπτωτικά προϊόντα - ψωμί, πατάτες, αυγά, ελιές, ρύζι, ελαιόλαδο, φούρνο. Σελίδα 22.
1 ... 22 ... 33

Δείτε σε αυτό το φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος που ισχύει από - έως - για να βρείτε τις τελευταίες προσφορές. Στις 32 σελίδες του τρέχοντος εβδομαδιαίου φυλλαδίου, θα βρείτε τα καλύτερα προϊόντα της κατηγορίας Σούπερ μάρκετ κι Υπεραγορές. Αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα στις επόμενες αγορές σας στο ΑΒ Βασιλόπουλος, μην ξεχάσετε να δείτε ολόκληρο το φυλλάδιοαπό τη σελίδα 1 έως τη σελίδα 32. Αν θέλετε να ψωνίσετε έξυπνα και να εξοικονομήσετε χρήματα στις επόμενες αγορές σας στο ΑΒ Βασιλόπουλος, μην χάσετε το πιο πρόσφατο εβδομαδιαίο φυλλάδιο γεμάτο εκπληκτικές τιμές και φανταστικές εκπτώσεις. Μπείτε στο Το Φυλλάδιό Μου κάθε μέρα για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τις σπουδαίες προσφορές που κάνουν οι αγαπημένοι σας λιανοπωλητές.

* Ισχύει για όλα τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος
Δείτε περισσότερα

Προϊόντα σε αυτό το φυλλάδιο

 
 
Μαθαίνουμε όλα τα διατροφικά τους οφέλη. Τα ψάρια και τα θαλασσινά αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της λεγόμενης μεσογειακής/ελληνικής παραδοσιακής διατροφής. Σε αυτήν, το κόκκινο κρέας «αναπληρώνεται» στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο από 2 έως 3 μερίδες ψαριών και θαλασσινών. Ωστόσο, οι ευεργετικές επιδράσεις της ελληνικής παραδοσιακής διαστροφής στην υγεία (πρόληψη χρόνιων νοσημάτων όπως καρδιαγγειακά ή σακχαρώδης διαβήτης, αύξηση προσδόκιμου ζωής, μακροζωία) φαίνεται ότι οφείλονται στη συνολική τήρησή της και όχι στις ιδιότητες μεμονομένων κατηγοριών τροφίμων. ΥΓΡΑ 8-10 ποτήρια υγρών/ημέρα από αυτά: 6-8 να είναι νερό ΚΡΑΣΙ κατανάλωση με μέτρο ΓΛΥΚΑ ≤1 μερίδα/εβδομάδα ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΕΑΣ μέχρι 1 μερίδα/εβδομάδα ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΟ ΚΡΕΑΣ 20 - 30 γρ./εβδομάδα ΠΑΤΑΤΕΣ μέχρι 3 μερίδες/εβδομάδα Γιατί είναι σημαντικό να τρώμε ψάρια και θαλασσινά; ΑΥΓΑ μέχρι 4 αυγά/εβδομάδα ΛΕΥΚΟ ΚΡΕΑΣ 1-2 μερίδες/εβδομάδα ΟΣΠΡΙΑ τουλάχιστον 3 μερίδες/εβδομάδα ΨΑΡΙΑ & ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ 2-3 μερίδες/εβδομάδα EΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ 2 μερίδες/ημέρα κατα προτίμηση με χαμηλά λιπαρά ΜΥΡΩΔΙΚΑ /ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ για γεύση ΑΛΑΤΙ περιορίστε <1 κουταλάκι του γλυκού/ημέρα ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, ΕΛΙΕΣ, ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ 4-5 μερίδες/ημέρα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά κ.α.) 5-8 μερίδες/ημέρα κυρίως αδρά επεξεργασμένα (π.χ. ψωμί/ζυμαρικά ολικής άλεσης) ΛΑΧΑΝΙΚΑ 4 μερίδες/ημέρα ΦΡΟΥΤΑ 3 μερίδες/ημέρα ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΟ ΓΕΥΜΑ Αποτελούν βασική πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας και ω-3 λιπαρών οξέων (ιδίως τα λιπαρά ψάρια) που συμβάλλουν στην πρόληψη σημαντικών νοσημάτων Πόσο συχνά τρώμε ψάρι, τι προτιμάμε; Είναι πλούσια σε βιταμίνη D, σε ανόργανα στοιχεία (σελήνιο και ψευδάργυρος) και σίδηρο, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά Καταναλώνουμε 2-3 μερίδες από ποικιλία ψαριών και θαλασσινών την εβδομάδα Τα μικρά ψάρια που καταναλώνονται με το κόκαλο (σαρδέλα, γαύρος, αθερίνα) είναι πλούσια σε ασβέστιο 1-2 μερίδες την εβδομάδα, ας προέρχονται από λιπαρά ψάρια, γιατί είναι πλουσιότερα σε ω-3 λιπαρά Προτιμάμε μαγείρεμα στην κατσαρόλα ή ψήσιμο στον φούρνο και προσπαθούμε να περιορίσουμε το τηγάνισμα

Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος - 02.12.2021 - 08.12.2021.
02.12. - 08.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος - 02.12.2021 - 08.12.2021.
02.12. - 08.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος - 25.11.2021 - 08.12.2021.
25.11. - 08.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος.
Ισχύει για όλα τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδιο ΑΒ Βασιλόπουλος

Φυλλάδια ΑΒ Βασιλόπουλος.
Ισχύει για όλα τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος
Τα πιο δημοφιλή φυλλάδια