Προσφορά IKEA 26.06.2018 - 31.08.2018 - ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ

1 ... 48 49 51 53 54 ... 68
1 ... 48 49 51 53 54 ... 68
Περιηγηθείτε στο διαφημιστικό φυλλάδιο από το IKEA που ισχύει από 26.06.2018 έως 31.08.2018. Στις 68 σελίδες του ισχύοντος φυλλαδίου, θα βρείτε τα καλύτερα προϊόντα της κατηγορίας Επιπλα. Αυτή η προσφορά προσφέρει εκπτώσεις σε πάνω από 42 προϊόντα που σίγουρα είναι ανάμεσα στα πράγματα που αγοράζετε τακτικά. Εάν θέλετε να κερδίσετε στις επόμενες αγορές σας στο IKEA, μην ξεχάσετε να δείτε όλες τις προσφορές από τη σελίδα 1 έως τη σελίδα 68. Στην τρέχουσα σελίδα θα βρείτε προωθητικές ενέργειες στη εικόνα· ωστόσο, το φυλλάδιο του IKEA προσφέρει πολλές άλλες εκπτώσεις για προϊόντα όπως -. Εάν θέλετε να ψωνίζετε έξυπνα και να κερδίσετε σημαντικό μέρος του κόστους των επόμενων αγορών σας στο αγαπημένο σας κατάστημα IKEA, δεν πρέπει να χάσετε αυτό φυλλάδιο που είναι γεμάτο εκπληκτικές τιμές και υπέροχες εκπτώσεις. Ελάτε ξανά στο Tophilladiomou.gr κάθε μέρα και δεν θα χάσετε καμία από τις μεγάλες προσφορές που παρέχονται από τους αγαπημένους σας λιανοπωλητές.

Προϊόντα σε αυτό το φυλλάδιο

Δημοκρατικός σχεδιασμός «Η έξυπνη σκέψη και η δύναμη της ομάδας έχουν Πάντα αποτέλεσμα Μου αρέσει η ιδέα ΟΤΙ μΠΟρείο καθένας να έχει Πρόσβαση σε προιοντα σχεοιαστων. Έτσι Προέκυψαν οι συνεργασιες» Karin Gustavsson ΥΠευθυνη Σχεδιασμού στην ΙΚΕΑ «Το Almhult στην Σουηδία, είναι ένα μέρος γεμάτο ιδέες anó όλο τον κόσμο και ν' αυτό το λατρεύω» μας Attin Karin Gustavsson, Υηεύθυνη σχεδιασμού στην ΙΚΕΑ. Η μικρή αυτή ηόλη στην onoia η ΙΚΕΑ γεννήθηκε, είναι «απέραντη». Θέλαμε náVTa va ηροσεγγίσουμε τους aveparouç εκείνους nou ενδιαφέρονται για το διαφορετικό, όηως εμείς. , ουτό τον λόγο ξεκινήσαμε συνεργασία με ανθρώηους Που θα μας δώσουν άλλη ΟΠΤΙΚή, ea κάνουν ερωτήσεις nou δεν είχαμε σκεφτεί και θα μας «Δουλεύοντας με γνωστούς σχεδιοστές an°κομίζεις συνέχεια γνώση», npooem η Karin, η onoia ηρόσφατα ηγήθηκε του σχεδιασμού της σειράς OMEDELBAR σε συνεργασία με την ακτιβίστρια μόδας Bea Åkerlund και της σειράς INDUSTRIELL σε συνεργοσία με Τον Piet Hein Eek. Ήταν μία μεγάλη ηρόκληση η συνεργασία μασ Τους. Παντρέψαμε διοφορεπκές λογικές για να ηροσελκύσουμε Ti θα μηορούσε όμως να κερδίσει ένας σχεδιαστής σαν τον Piet από την συνεργασία του με την IKEA; «Τα σχέδια με Την δική μου υηογραφή είνα. Oponoimo, υψηλής no!ότητας κοι κυκλοφορούν σε μικρές Ποσότητες», μας λέει ο Piet. Η συνεργασία με την ΙΚΕΑ ήταν μια ευκαιρία για να κυκλοφορήσουν τα σχέδιά μου σε μεγαλύτερες n°σότητες και σε nio οκονομκές Τιμές. Kaim κέρδισε η ΙΚΕΑ από την συνεργασία με τον Piet; «Η συνεργοσια με γνωστούς σχεδιαστές, βοηθάε Την IKEA va av1στρέψε) Την εικόνα ότ, η χαμηλή Τιμή σημαίνε, και χαμηλή n°ότητα», μας λέε10 Piet. 51