Φυλλάδιο Market in - 18.04.2018 - 31.08.2018 - σελίδα 24 - ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ

1 ... 24 ... 69
Φυλλάδια Market in - 18.04.2018 - 31.08.2018 - Εκπτωτικά προϊόντα - ψωμί, ντοματόσουπα, γιαούρτι, αυγά, λάδι. Σελίδα 24.
1 ... 24 ... 69

Δείτε σε αυτό το φυλλάδιο Market in που ισχύει από 18.04.2018 έως 31.08.2018 για να βρείτε τις τελευταίες προσφορές. Στις 68 σελίδες του τρέχοντος εβδομαδιαίου φυλλαδίου, θα βρείτε τα καλύτερα προϊόντα της κατηγορίας Σούπερ μάρκετ κι Υπεραγορές. Αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα στις επόμενες αγορές σας στο Market in, μην ξεχάσετε να δείτε ολόκληρο το φυλλάδιοαπό τη σελίδα 1 έως τη σελίδα 68. Αν θέλετε να ψωνίσετε έξυπνα και να εξοικονομήσετε χρήματα στις επόμενες αγορές σας στο Market in, μην χάσετε το πιο πρόσφατο εβδομαδιαίο φυλλάδιο γεμάτο εκπληκτικές τιμές και φανταστικές εκπτώσεις. Μπείτε στο Το Φυλλάδιό Μου κάθε μέρα για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τις σπουδαίες προσφορές που κάνουν οι αγαπημένοι σας λιανοπωλητές.

Προϊόντα σε αυτό το φυλλάδιο

 
 
daily διατροφή& ευεξια τι να προσέξετε στο πασχαλινό τραπέζι τρώτε με μέτρο τα πασχαλινά σοκολατένια αυγά, αλλά κά ετε τηνπε η σας ακόμα mo δυσκολη Συνοδέψτε και όλα τα πασχαληά εδέσματα. την μόνο με σαλάτα και ωμί Πρέπει να επισημάνουμε ότι οι ομακές ίνες από τα λαχανικά και τις σαλάτες, τόοο Τι να προσέξουμε M. Παρασκευή και Μ Σάββατο μέχρι το βράδυ; στο βραδινό δείπνο, όσο και στο πασχαλινό τραπέζι Kup1ακής, θα παίξουν έναν πολύ καθοριστικό p0λο. Η νηστεία αποτελεί μια καλή ευκαιρία για αποχη από 2. Η κστα λ on a Etr 5 mooorpo5 σα στας θα σας τρόφιμα ζωικής προέλευσης και κατ' επέκταση από προστατέψει από την είσοδο όλης της ποσότητας αυτών τών συστατικών στο σώμα, μέσα από τη κορεσμένα λίπη που αυτά περιέχουν, που μπορεί να βελτιώσει τους βιοχημικούς δείκτες σε λιπίδια αίματος (χοληστερόλη, τρικλυκερίδια, κτλ) να βελτιώσει την αρτηριακή μας πίεση Έως αποτελεσμα της μεγαλύτερης κατανάλυσης ppoutov διαδικασία της πέψης. Το πρωινό της Κυριακής είναι καλό να καταναλώσετε κανονικά τα γεύματά σας, για παράδειγμα για πρωινό, Yaa με δημητρακά ολκης και στο δεκατιανό σας λίγο πασχαλινό τσουρέκι ή 1-2 πασχαλινά κουλουράκια. Στο ευο, κα ΕΝα' να αποφυετε το συ ΕΧεςτομπο λόγημα και να γεμίσετε εξ' αρχής ένα πιάτο με λογική ποσότητα από τα φαγητά της ημέρας. Οι υδατάνθρακες με τη μορφή της πατάτας, του ρυζιού ή του ψωμιού Είναι καλά να περιέχονται στο πιάτο σας, αφού εία τηγή ενέργε ας Ενω η περΕκτικότητά τους σε αδιάλυτες qut¡κές νες σης και Ενα out να βελτιώσει το βάρος μας. Ετσι τη Μεγαλη Παρασκευή που απεχουμε και από λάδι μπορουμε να τραφουμε: με περισσότερα λαχανικά και φρούτα(πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών συστατικών) ξηρούς καρπούς (πηγές πολυακόρεστου λΤτους, αλλά και πολλών ιχνοστοιχείων και ινών). σουσάμι και ταχίνι-χαλβά (πηγές αμινοξέων όπως τονώνουν τη λετουργία του empou Τ ος το βραδινο oc ro E va Eno ειτε μια ockdoo αρ ν η καλε κ νη β ταμινών πχ της αντιοξειδωτικης Ε, σιδήρου, φωσφόρου, καλίου και σεληνίου) εποχής με ψωμί και μικρή ποσου το πρωτεΐνης, μία μικρή TT000 ητα παραδοσιακής σούπας, ΕΤΕ ένα γιαουρτι με ψωμι απαλες σούπες χωρίς λάδι με βάση τα λαχανικά (TX ντοματόσουπα) Τι να π Τον οβελία Ta 100 ΥΡαμμάρια ωμού κρέατος (αρνιού ή κατοικου) ροσεξουμε στο ι ιασχαλιατικο τραπεζι; Ti να προσέξουμε το βράδυ του Μ. Σαββάτου και την Κυριακή του Πάσχα; Αμέσως μετά την Ανα τραπέζ, μετά από μικρή ή μεγαλύτερη αποχή Για να μην αποτελέσει αυτό ένα δυναμικό σοκ για τον οργανισμό μας, φροντίστε να Υίνει αργά και ήρεμα. Στο βραδινό τραπέζι της Ανάστασης καλά ενοι να περιοριστούμε μόνο στην σουπας και μιας σαλάτας. Η μαγειρτοα διατροφικό σταδιο α αμεσα ση νηστεια και τα φαγητα του Πάσχα. σταση Ba κάθίσουμε Υύρω απο το δίνουν περίπου 370 θερμίδες, με μεγάλη περιεκτικότητα περ σε λπος. Είναι και τα δύο πηγές πρωτείνης υΨηλής βιολογικής αξίας, αλλά και βιταμινών (κυρίως Β), σιδήρου και φωσφόρου. Επειδή όμως είναι νεαρό boov μεγάλη περιεκτικότητα σε πουρίνες, από τις οποίες παράγεται ποσοστό του ουρικού οξέος, κατί που είναι κα ο να π οοε5ουν ατομα με αυξημενες τιμες ουρικου κατανάλωση της είναι το ενδιάμεσο Τα κόκκινα αυγά Κάθε αυγό μέτρου μεγέθους, μας δίνει TTEPmou 75-80 θερμίδες, 6γραμμάριαπουτε ης, 5 και 185-230mg Χοληστερίνης Μερικές συμβουλές l. Μην καταναλώσετε στο ιδιο γεύμα και το «κόκκ ο» αυγό και έστω μικρη ποσότητα κρέατος για να μην γραμμάρ kinous DAILYLFE 24

Φυλλάδια Market in

Φυλλάδιο Market in

Φυλλάδια Market in - 10.11.2021 - 06.12.2021.
10.11. - 06.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Market in

Φυλλάδιο Market in

Φυλλάδια Market in - 30.11.2021 - 06.12.2021.
30.11. - 06.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Market in

Φυλλάδιο Market in

Φυλλάδια Market in - 29.11.2021 - 04.12.2021.
29.11. - 04.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Market in

Φυλλάδιο Market in

Φυλλάδια Market in - 25.11.2021 - 31.12.2021.
25.11. - 31.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Market in

Φυλλάδιο Market in

Φυλλάδια Market in - 10.11.2021 - 06.12.2021.
10.11. - 06.12.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Market in

Φυλλάδιο Market in

Φυλλάδια Market in - 01.11.2021 - 30.11.2021.
01.11. - 30.11.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Market in
Τα πιο δημοφιλή φυλλάδια