Προσφορά Market in 18.04.2018 - 31.08.2018 - ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ

1 ... 37 38 40 42 43 ... 68
Φυλλάδια Market in - 18.04.2018 - 31.08.2018 - Εκπτωτικά προϊόντα - b12, ios, βούτυρο, βρώμη, μπρόκολο, ρύζι, φακές, φιστίκια, ελαιόλαδο, σιδήρου, καλαμπόκι. Σελίδα 40.
1 ... 37 38 40 42 43 ... 68
daily οι κογενεια Πάσχα & παιδική διατροφή Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες προκειμένου να διασφο- λιστεί η βέλτιστη υ ή ανάπτυξη των παιδιών, αλλά κα του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης κατά τη περίοδο της νηστείας σημειώνονται πολλές ελλει εις σε ασβέστιο το οποιο είναι απαραιτητο δομικοσυστατικ των οστων, τα οποια αναπτυσσονται στην παιδικη ηλικια ονω σου σίας γαλακτοκομικών προϊόντων), σε σίδηρο (κόκκινο κρέας) αλλά και σε άλλες βιταμίνες. με ρύζι κτ.λ έχουμε ένα πιάτο με μεγολη πρωτεϊνική αξία. Ενα Εξισου σημαντικ πρόβλημα ε αι η ε λεψη οιδήρου. Σίδηρο φυτικής προέλευσης μπορούμε να Εντοπίσουμε στα Πράσινα φυλλάδη λαχανικά στα ακ, рос к στα όσπρια ακές. φασοιαμαρομστια στα Εμπο τισμενο κ ιως δ mpiaKO to XVI Κατοσουομ αλλά ακόμα και στα θαλασσινά (οστρακοειδή). Πολύ σημαντική βέβαια για την απορρόφηση του μη-αιμικού σιδήρου είναι η παράλληλη πρόσληψη βιταμίνης C για αυτό καλό είναι τα τρόφιμα αυτά να συνδυάζονται με Ποιές νηστίσιμες τροφές περιέχουν τα απαρατητα συστατικα; Οι πρωτείνες φυτικής προέλευσης, αν και προσφέρουν σε επαρκείς ποσότητες ορισμένα απαραίτητα αμινοξέα, εμφανίζουν έλλειψη σε άλλα. Τα δημητριακά (σιτάρι, ο καλη καλαμπόκι βρωμη κριθαρ, ού , ou ζυμαρικα. όσπρια) και οι καρποί και σπόροι (φιστίκια, φυστικο- βουτυρο, ηλιοσπορο, οουσαμί TOXIVI Kai Χαλβα ειναι πλούσια σε μεθειονίνη και φτωχά σε λυσίνη. Όταν συνδυ- αστούν οι φυτικές πρωτείνες με τον κατάλληλο τρόπο, τότε παρέχεται στον οργανισμό μια πλήρης και υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεί η Ετσι για παράδειγμα συνδυα ζοντας τα όσπρια με Ρύζι (όπως φακές με ρύζιή Ρεβίθια Φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C. Οσον αφορά στο ασβέστιο που βοηθάει στην ανάπτυξη των οστών και είναι απαραίτητο στη διατροφή των παιδιών πολύ σημαντικές πηΥές κατά τη διάρκεια της νηστείας ειναι οι ξηροι κα ro (u y ca , οουσαμ, cap to μπρόκολο, ο χαλβάς, ταπράσινα φυλλώδη λαχανικά αλλά καιταπροοτα της ο ο ο οιας, up gora τα οποία είναι εξίσου καλές πηγές πρωτείνης). Τέλος ελλεψεις παρατηρούνται σε βταμίνες του συμπλέγ. ματος Β και κυρίως στη Β 12. Πηγες βιταμίνης Β12 Eivai τα δημητοιακά υο ως εμπλουτισμένα οι ηροι apmot θαλασσινά και το ταχίνι. Πώς η νηστεία μπορεί να λειτουργήσει θετικά ια την υγεία του παιδιού; Η νηστεία μπορεί να παρέχει πολλά οφέλη στη διατροφή και στη γενικότερη υγεία του παιδιού διότι Υψηλή κατανάλωση φυτικών ινών. Λόγω της αυξημέ νης κατοναΜωσης φρουτων και λαχανικων στη νηστεια μπορεί εύκολα να σημειωθεί μείωση στο βάρος (κατα πολέμηση παχυσαρκίας) και στα επίπεδα λίπους στο αίμα και στο σώμα. Επίσης βελτιώνεται η λειτουργία του εντέρου και ελαττώνεται η π θανότητα εμφάνισης δυσκοιλιότητας. Αυξημένη πρόσλη η αντιοξειδωτικών ουσιών. Τα φρούτα και τα λαχανικά παρέχουν στον οργανισμό πληθώρα αντιοξειδωτικών δίνοντάς του ευεξία,τόνωση και ενεργεια. ΒΕΛτιωση της μνήμης και της πνευματι κής λειτουργίας. Αυξημένη κατανάλωση ω-3 λιπαρών οξέων. Λόγω της κατανάλωσης θαλασσινών ή σουσαμιού (και ταχν) εμπλουτίζουμε τον οργανισμό μας με ω-3 απαραίτητα λιπαρά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, βελτιώνουν τη μνήμη και βοηθούν στην μείωση των λιπιδίων Αυξάνεται η κατανάλωση φυτικών λιπαρών με παράλληλη μείωση του λίπους ζωικής προέλευσης. Στη νηστεία έχουμε μείαση των κορεσμένων λιπα ζωικής προέλευσης και ταυτόχρονη αύξηση τω λιπαρών φυτικής προέλευσης (π.χ. Ελαιόλαδο). Πολύ σημαντική πηγή ΑΙΤΤαρων φυτικής προελευσης ειναι και οι ξηροί καρποί, το ταχιν, το σουσάμι (πλούσια r: s b :. ί σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα). ΑΣΗΜΕΝΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΣΟΥΛΑ Κλινική ΔιαιτολόγοςΔιατροφολόγος, asim-irini@yahoo.gr DAILYLIFE 40

Φυλλάδια Market in