Ανεβάστε ένα φυλλάδιο που λείπει

Φυλλάδιο Μασούτης - σελίδα 26 - ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ

Φυλλάδιο Μασούτης - σελίδα 26 - ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ

1 ... 26 ... 53
Φυλλάδια Μασούτης. Σελίδα 26.
1 ... 26 ... 53

Δείτε σε αυτό το φυλλάδιο Μασούτης που ισχύει από - έως - για να βρείτε τις τελευταίες προσφορές. Στις 52 σελίδες του τρέχοντος εβδομαδιαίου φυλλαδίου, θα βρείτε τα καλύτερα προϊόντα της κατηγορίας Σούπερ μάρκετ κι Υπεραγορές. Αν θέλετε να εξοικονομήσετε χρήματα στις επόμενες αγορές σας στο Μασούτης, μην ξεχάσετε να δείτε ολόκληρο το φυλλάδιοαπό τη σελίδα 1 έως τη σελίδα 52. Αν θέλετε να ψωνίσετε έξυπνα και να εξοικονομήσετε χρήματα στις επόμενες αγορές σας στο Μασούτης, μην χάσετε το πιο πρόσφατο εβδομαδιαίο φυλλάδιο γεμάτο εκπληκτικές τιμές και φανταστικές εκπτώσεις. Μπείτε στο Το Φυλλάδιό Μου κάθε μέρα για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσετε τις σπουδαίες προσφορές που κάνουν οι αγαπημένοι σας λιανοπωλητές.

 
\\\\\FIT & EAT///// Η άθληση____________ περνάει απ’ το στομάχι! Όσοι αθλούνται το γνωρίζουν καλά. Η αυξημένη φυσική δραστηριότητα θέλει και αυξημένη… προσοχή στη σύσταση της καθημερινής διατροφής. Πέρα από το προφανές, ότι η ισορροπημένη διατροφή μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της άθλησης, υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που είναι καλό να έχουν κατά νου όσοι ασκούνται συστηματικά. Ακολουθούν μερικά χρήσιμα tips! Ημερήσιες θερμίδες, τόσες – όσες… …χρειάζεστε για την επίτευξη του στόχου σας. Ο οποίος παρεμπιπτόντως δεν είναι πάντα η απώλεια κιλών! Όταν θα ορίζετε τα γεύματά σας και τη συνολική ποσότητα των προς κατανάλωση θερμίδων, καλό είναι να λαμβάνετε υπόψη τι ακριβώς προσπαθείτε να πετύχετε: μείωση σωματικού λίπους, αύξηση μυϊκής μάζας, ή απλά διατήρηση του βάρους σας; Προσδιορίστε τους στόχους σας και κινηθείτε με σύνεση προς την κατάκτησή τους, αποφεύγοντας τις υπερβολές. Τι… τρώμε; Πρωταγωνιστές στο διαιτολόγιο της πλειοψηφίας των αθλούμενων, είναι οι υδατάνθρακες και οι πρωτεΐνες, με τους πρώτους να καταλαμβάνουν περίπου το 50% της συνολικής πρόσληψης θερμίδων, ακολουθούμενοι από ένα 20% σε πρόσληψη πρωτεΐνης. Σημαντική όμως κρίνεται και η μετρημένη παρουσία του λίπους, ενώ τα διαιτολόγια που είναι πλήρως απαλλαγμένα από αυτό, αλλά και υποθερμιδικά, οδηγούν δηλαδή σε πολύ περιορισμένη συνολική πρόσληψη ενέργειας και θερμίδων, δεν συνίστανται για τους αθλούμενους, ακόμη κι όταν στόχος είναι η μείωση του σωματικού λίπους. Νερό κι αλάτι… Όποιος αθλείται κοπιάζει κι όποιος κοπιάζει, ιδρώνει! Είναι λοιπόν απαραίτητη η άμεση αναπλήρωση των υγρών, μετά την ολοκλήρωση της άσκησης, για να αποφύγουμε την αφυδάτωση. Και βέβαια μπορεί να υπάρχουν πολλά ισοτονικά αναψυκτικά, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το ιδανικότερο υγρό για κάθε αθλούμενο, παραμένει το νερό. Τέλος, μπορεί να υπάρχει η γενική σύσταση το αλάτι να αποφεύγεται, αλλά είναι σημαντικό να καταναλώνεται έστω και με μέτρο, για να μην παρουσιαστεί έλλειψη σε ηλεκτρολύτες. 26

Φυλλάδια Μασούτης

Φυλλάδιο Μασούτης Cash & Carry

Φυλλάδια Μασούτης Cash & Carry - 05.05.2021 - 17.05.2021.
05.05. - 17.05.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Μασούτης Cash & Carry

Φυλλάδιο Μασούτης Cash & Carry

Φυλλάδια Μασούτης Cash & Carry - 05.05.2021 - 15.05.2021.
05.05. - 15.05.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Μασούτης Cash & Carry

Φυλλάδιο Μασούτης Cash & Carry

Φυλλάδια Μασούτης Cash & Carry - 05.05.2021 - 17.05.2021.
05.05. - 17.05.2021
Ισχύει για όλα τα καταστήματα Μασούτης Cash & Carry
Τα πιο δημοφιλή φυλλάδια